Wednesday, February 24, 2010

Woensdag, 24 februari 2010




To day I had a visit at Ayu's salon and Luthu's.
I went there for a footmassage and got a whole leg massage... wow.....
Then changing rooms and two nice girls came to do my fingers and feet. How funny it was to me....
After about one hour I've got a hair wash and massage... again.... and haircut and blow.

They took a few picatures which I will include here.
I took a few pictures myself too, while the lady was blowing my hair. So, this is a mirror and the beach and sea at the back.....

Vandaag dus de voetmassage gedaan.... blijken ze je hele benen te doen. Moest eerst zo'n raar broekje aan ..... soort baby broekje van vroeger..... dan werd je slip niet vies... hahaha.... ik lach me rot. Maar de massage was heerlijk. Daarna handen en voeten. Zitten er 2 mensen aan je te friemelen en daarna haren wasssen.... op zich ook al lekker, alweer een massage en uiteindelijk de schaar erin en gedroogd.

Nu even in hotel. Bagus komt zo langs met schilderij Mart. Net even in de personeelswinkel hierachter Autan gekocht. Niets helpt meer bij me. Heb hele grote, rode plekken. Volgens mij komt dit echt door de extra vitamine D medicatie die ik slik. Heb al de pest aan medicijnen slikken... het liefst gooi ik het weg, maar dat kan niet. Mijn vitamine D waarde moet omhoog.
Dus dan maar al die plekken.... SHIT dus!!!

Ik ga weer lekker naar buiten nu. Boek lezen.
O ja, Lidy, de Linda uit en de LIV nog niet uit, maar die neem ik mee terug naar huis. Vind dat een heel leuk blad, kende het nog niet. Thanx dus!!

Groetjes uit Sanur,
Ans xxx