Friday, February 26, 2010

Vrijdag, 26 februari 2010

Vanochtend om 6 uur stond ik al op het strand.....
Straks mijn blog verder bijwerken. Nu eerst even onder de douche en naar het ontbijt.... lekker nasi goreng eten... jammie.

This morning at 6 I was on the beach.....
Later I will write my blog. First I need a shower and up to the restaurant for breakfast and a nice nasi goreng.... jammie....

Love,
Ans xxx



Inmiddels alweer 10.52uur hier en alweer van alles gedaan. Ontbijt, langs strand gelopen, espresso bij Luhtu's en mini kikkertjes op de plaat proberen te zetten.... haha. Als je goed kijkt zie je een kikkertje op een sigarettenpeuk zitten... zo klein dus. Zag wat springen en na goed kijken had ik pas door dat het kleine kikkertjes waren. Na de espresso en gebak even gekeken of ik Mrs. Made op het strand zag i.v.m. de massage. Ze was er nog niet. Dus zo nog even gaan kijken. Moet de afspraak gemaakt hebben voordat ik zo nog even wat ga rondbanjeren hier in de buurt.

Moet nog even ergens langs om mijn ZIP-tasje te laten zien. Ze hebben al kopieën gemaakt, maar willen graag nog het origineel zien. Ik vind die kopien echt helemaal niets, vandaar dus. :)

Straks ook nog even foto's uploaden naar FaceBook, zodat jullie ze ook nog kunnen bekijken, maar dat is iets voor het eind van de dag.

Vanavond mijn laatste sateh ikan deze maand.... daarna wachten tot juli.

Wat heb ik gister eigenlijk gedaan?????
Een bloesje gekocht en een homestay bekeken. Erg leuk en knus en SCHOON!!!! De dagen vliegen voorbij hier. Zal eens kijken of ik wat foto's van de homestay heb.


Last evening had diner at Be Pasih.... lovely. I had the best sateh ikan in this restaurant and it was very cheap. I paid the same amount of money as I paid that morning for a cup of coffee and a piece of cake. Can you imagine...
Diantha (my sister) wanted a picture of some food..... I was too late.... just finished.... sorry... :)