Tuesday, February 23, 2010

Dinsdagochtend, 23 februari 2010.

Eerst even in het kort iets over gister.
Geprobeerd om vroeg op te staan en naar het strand te gaan, maar dat is me niet gelukt. Dus gewoon om 8 uur opgestaan, ontbeten en wat gaan lopen op het strand.
Naar Bonsai om mijn blog wat bij te werken en een filmpje te uploaden… helaas niet gelukt vanwege het nogal trage internet. Toen het toch leek te lukken moest ik naar het toilet en moest de zaak wel afsluiten en naar het hotel rennen….. haha.

In de middag nog langs wat hotels gelopen aan het strand. Daar loop ik straks even binnen. Op de een of andere manier is het hier aan het veranderen. Er is een nieuw management (elk jaar) en dat is voelbaar aanwezig. Zelfs het personeel praat er over. Jammer, want ik kom hier toch al meer dan 10 jaar en sinds vorig jaar zelfs 2x per jaar. Op zoek dus naar een goed alternatief.

Verder gister niet veel gedaan. Geluncht aan het strand en in de middag nog geslapen en de film Millenium willen kijken, maar in slaap gevallen.
Kan ook niet anders…. Thuis tot aan de laatste avond door gewerkt en normaal gesproken heb ik een dag of 2 minstens nodig om bij te komen. Dit keer is dat niet gelukt, omdat Simon er de volgende ochtend al was.
Het uitrusten is dus wat verplaatst….. maar was zeker de moeite waard!!!!


Om 18.30uur stond Bagus voor de deur. Hij had me uitgenodigd om ergens te eten. Heerlijke saté ikan en ikan bakar gegeten en een gek ijsje toe…. Iets met glibbertjes en banaan en kidneybeans…..

’s avonds nog wat foto’s geplaatst, die jullie kunnen bekijken door op de link in de rechterkolom te klikken.


Simon gesproken op FaceBook en Hyves en om 0.00uur naar bed…. Lukte niet echt….
Ik heb een paar huisdieren. Een ‘gewone’ tjitjak…. Gewoon formaat dus en een baby tjitjak. De laatste huist achter het schilderij en vertoont zich nogal eens. Omdat dit schattige beestje zich ook van wand verplaatste en ik toch een beetje griezel bij het idee dat hij (of zij?) tot boven mijn hoofd zou kruipen en misschien naar beneden zou vallen…… heb ik geprobeerd hem terug te sturen naar zijn eigen wand. Slim als ik ben :D is me dit gelukt!!!! Rode licht van mijn camera er op richten en blijven schijnen… net zo lang tot hij terug is bij het schilderij. Slim beestje, want hij weet wel waar hij woont… haha.
Heb een foto gemaakt… die zet ik hier bij. Daar zie je een stuk van mijn zonnebril en dat beest…. Weet je precies hoe klein hij is en wat een grote schijterd ik ben.


Vanochtend om 6 uur liep mijn wekker af en 5 minuten later stond ik alweer op het strand foto’s te maken. Wat is dat mooi!!! Elke keer weer, elke keer lijkt het ook weer net iets anders dan de vorige keer.
Daarna nog een uurtje geslapen, ontbeten en nu op mijn kamer dit aan het tikken en zo op het net zetten.


Zo lieve mensen, tot hier dan maar ….. en sampai bertemu lagi!!

Amatoo,
Ans xxx