Tuesday, February 23, 2010

Dinsdag, 23 februari 2010 - 18.03 uur

Hallo allemaal,

Op dit moment zit ik in Bonsai café en heb net lekker gegeten..... Mihoen Goreng Bonsai. Hier kan ik ook rustig internetten... WIFI.
Ook wordt ik hier helemaal kapot gestoken door de muskieten, maar moet blijven zitten, want dat filmpje ben ik aan het uploaden voor Angela. Duurt een uur.

Vandaag langs wat hotels gegaan aan het strand en uiteindelijk veel te veel gelopen en met pijnlijke voeten in het hotel gearriveerd uren later. Geslapen en met voeten omhoog gezeten.

Wat broeken naar de naaister gebracht om korter te maken en mouwtjes uit een jurkje laten halen. Die zaten me altijd al in de weg.... haha.

Verder voor morgen een heerlijke ochtend geregeld. Haar wassen, knippen en drogen => totaal 1 1/2 uur en daarna nog manicure en pedicure en tenslotte nog een voetmassage. Totaal 3 uur. Moet voor ik daar naar toe ga eerst nog even geld pinnen, want daar ben ik ook bijna doorheen.
Dat wordt morgen dus een lekker verwen dagje voor me.

Dan doe ik vrijdag de Balinese massage en kan ik zaterdag uitgerust naar Hong Kong.

Zo, ga ik nu eens kijken of ik nog een leuke foto heb om hier neer te zetten.
Diantha wilde een eet-foto.... die heb ik al bij de foto's gezet toch???

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh..... vandaag maakte mijn camera steeds een geluidje. Voor vertrek hierheen even de batterij verwisseld. Heb hier een eet-foto gemaakt en ook toen dat geluidje........ waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh....... kwam er net achter dat er geen kaart in de camera zat vandaag. Die zat nog in de PC.

Geen foto dus... haha.

Kus,
Ans xxx