Monday, February 22, 2010

Terugblik..... afgelopen week....

Het is nu dus maandagochtend een uur of 11. Er staat boven.... zondag.... krijg het niet voor elkaar dit te veranderen.....









Wat heb ik nou toch allemaal gedaan de afgelopen week???


• Ben naar Batu Bulang geweest voor de Barong Dance
• Kintamani bezocht en lekker geluncht
• Met Simon afgesproken op het strand om 6 uur ’s ochtends en ….. verslapen….
• Volgende dag wel gelukt en mooie foto’s gemaakt – ga ik hier nog plaatsen
• Naar Hardys en bordjes voor Syl gezocht….. yeah…. 20% afgedongen
• Visspulletjes gekocht voor Simon in Denpasar
• Filmpje gemaakt voor Angela…. Probeer ik te downloaden, maar lijkt niet te lukken …. Thanx to the Internet…….. slowwwwwwwwww…..
• Naar MC. met Simon en Bagus
• Belangrijkste: Having fun with Simon
• Zaterdagavond Simon naar het vliegveld gebracht met 3 van Bagus kinderen
• Zaterdagavond vroeg naar bed………. Moe…..
• Zondag uitgeslapen en beetje aangerommeld

Vandaag dus Maandag en wilde ik vroeg opstaan voor de zon…….. geen wekker gezet en niet wakker geworden. Morgen dus wel de wekker zetten.

Verder wordt ik voor het eerst flink te grazen genomen door de muskieten hier. Hoe kan dat????? Ik eet niet anders dan ik normaal doe.... het enige is dat ik die vieze vitamine D troep slik om mijn Vitamine D op pijl te krijgen. Soms wil ik het niet meer slikken, omdat hier voldoende Vitamine D is.... ZON!!!! Maar slik toch maar trouw. Misschien zitten er wel stoffen in mijn bloed dat maakt dat die beestjes mij moeten hebben..... Ik heb jeuk en heb plekken op armen en benen.... aju saya kasian.... :)