Thursday, August 12, 2010

Bali - Sanur / Donderdag 12 augustus 2010

Goedemiddag allemaal,

Gister niet geschreven. Lidy en ik hebben eigenlijk helemaal niets gedaan gister.........
Gister zijn Willem en Angela aangekomen op Bali. Lidy is hen gaan halen vanaf het vliegveld. Wegens omstandigheden was Bagus verhinderd.
Ben met Carol en Ron bij Tootsie gaan eten en daarna even naar Ratna gelopen om Willem en Angela welkom te heten. Daarna terug naar het hotel.
Lidy is vanochtend om 7 uur naar Kuta vertrokken met de taxi en moest gisteravond haar tas inpakken. Heeft wel even geduurd, want ik moest alles goedkeuren. Is deze bikini goed, maakt het me niet te dik...... is dit topje oké??? Staat dit shirtje op dit broekje....... Uiteindelijk ongeveer 1 1/2 uur en wat gelach later ... gaan slapen.

3 uur achter de PC om mijn plek in het vliegtuig te reserveren voor morgennacht..... blijkt de kaart verlopen te zijn. Geen Internet en klaar wakker.

Om 6 uur liep de wekker af en ben ik naar het strand gegaan, waar Willem en Angela ook waren. Helaas..... het was bewolkt en dus geen mooie rode zon gezien. Morgenochtend nog eens proberen.
Om 7 uur weer terug naar bed en Lidy gedag gezegd, die is naar vrienden in Kuta. Ook lui uit Nederland.

Verder alleen even een hotel bekeken en wat boodschappen bij Hardys gedaan.

Gewoon een bootje op het strand......
Om 13 uur met Angela en Willem afgesproken bij Bonsai-café en daar zitten we nu nog. Internetten en mijn plek besproken. Straks even in internetcafé uitprinten.

Vanavond om 18.30uur met ons vijfjes eten..... Ron, Carol, Willem, Angela en ik.

Nou lieve mensen ik ga stoppen en eens kijken of ik nog foto's heb om hierbij te zetten.

Dikke knuffel,
Ans xxx