Monday, March 1, 2010

Monday, 1st March 2010....


Hallo allemaal,

Vandaag uitgeslapen, want alles begint hier gewoon wat later dan op Bali en ik ben te laat naar bed gegaan i.v.m. online inchecken Cathay Pacific.
Had allerlei plannen gemaakt voor vandaag, maar natuurlijk gaat dat dan toch weer anders.... het zou ook eens niet zo zijn... :)
In elk geval komt het er op neer dat ik een verkeerde uitgang heb genomen en hier dus te laat achterkwam. Hoewel de marktjes die ik tegenkwam ook erg leuk waren.
Van dat shoppen komt nooit iets bij mij. Ik kijk mijn ogen uit en geniet.... en koop dus niets voor mezelf. Gisteravond een e-book reader in handen gehad, maar dan blijkt die toch niet veel in prijs te schelen met die van Bol of Paagman. Ook de nieuwste Canon Ixus 210 in handen gehad en kon hem voor weinig kopen. Vandaag er weer heen en om de een of andere reden niet gedaan.... Hoorde ik later in een paar andere winkels dat het allemaal trucjes zijn.... ach ja, komt wel goed.... even wachten tot hij in Nederland goedkoper wordt en dan dus aanschaffen.
Wat heb ik nou toch allemaal gedaan vandaag.... Gelopen, ergens lekker gegeten. Was wel vreemd, want ik heb dat restaurant wel vaker gezien, maar snapte niet goed hoe het werkte. Dus maar achteraan gesloten. Het menu stond in het groot op de wand. Eerst iets uitkiezen, doorgeven aan de dame achter de balie. Afrekenen en naar binnen, in een volgende rij. Wanneer je aan de beurt bent, geef je je bonnetje af en wacht je op je eten en gaat zitten.... grappig concept.
Om 15 uur was ik terug in mijn hotel. Even uitgerust en om 17 uur weer de straat op gegaan. Om vervolgens om een uur om 19 uur het hotel in te rollen en snel een warme hap (2e vandaag). Kreeg in het hotel-restaurant 10% korting... alles was wel duur geworden. Ik heb wel €6,50 betaald voor een bord pasta met groente en een pot thee. Wat een prijs he.... haha. Hartstikke duur in vergelijking met Bali. Daar at je met 2 personen van en had je ook nog ijs en koffie na.
Kan ik vast wennen aan de leuke Nederlandse prijzen.

Ik heb nog een half uur internet en daarna lig ik eruit. Dus snel een paar foto´s uploaden en afsluiten.

Liefs en tot snel,
Ans xxx