Saturday, July 24, 2010

Sanur - Zaterdag, 24 juli 2010 / 6.44 uur.


Woke up at 5 this morning and still didn't have a coffee.... will make it very soon. Heb net een bus deodorant half leeg gespoten op een beest van zeker 4 centimeter groot. Denk dat het een kakkerlak was, maar weet niet precies hoe die dingen er uitzien. Zat boven in een hoekje. Heb hem proberen weg te krijgen met flitser camera, maar niet gelukt. Tot het naar beneden viel en in het gordijn bleef hangen en klap met een slipper deed het arme beestje op de grond vallen en toen wist ik het ook niet meer. Dus de deo spuit erop. Slaat me nog op de keel. Eerst liep het keurig langs de wand weg, maar uiteindelijk is het me gelukt dat beest uit de kamer te bannen..... onder de deur door naar buiten. Ligt vast voor de deur dood te zijn... of toch nog aan de dood ontsnapt en met een lekker geurtje verder gegaan naar de volgende schijterd.... :)

O ja hoor, zit ik dit te tikken hoor ik geritsel en daar is hij weer..... dus nu krijg ik zelf geen lucht meer..... lang leve de spuitbus. Heb ik eens en keer een spuitbus bij me spuit ik hem meteen helemaal leeg.... pfff.

Ik ga maar eens een kopje koffie zetten en rustig aan naar het ontbijt.

Om 11 uur gaan Bagus en ik naar Denpasar om de anderen af te halen.

Foto: Hier at ik mijn eerst lunch deze vakantie..... Sanur Beach....