Friday, July 23, 2010

Sanur - Donderdag, 22 juli 2010


Hallo allemaal,

Vandaag al om 6.15uur opgestaan en maar een kopje koffie gezet. Heb overigens heerlijk geslapen, maar toch opgestaan met hoofdpijn. Dus vannacht maar op een ander kussen slapen.
Enfin, kopje koffie dus en wat aan getut op de kamer. Spulletjes verplaatst en het een beetje op mijn eigen manier ingedeeld. Voelt al wat meer thuis. Het is een vreselijk grote kamer.
Al vroeg naar het ontbijt gegaan en om 10.30 uur zat ik heerlijk te internetten op mijn terrasje tot Bagus me kwam halen. Beetje zitten kletsen en vervolgens naar de naaister iets wegbrengen en naar Sindhu de anderen opzoeken.
Gezellig met Ron, Carol en Susanne zitten oh-en aan het strand en daarna met Bagus, Ron, Carol, Toni wat gekletst enzo. Foto’s gemaakt en die moest ik er nu van Toni opzetten…. Haha…. Ja Toni, daar sta je dan op internet, zichtbaar voor de hele wereld….. ;)
Tegen lunchtijd… nou ja, ruim erover heen… ging iedereen zijn/haar eigen ding doen en ben ik gaan eten met Bagus bij de mevrouw op het strand. Lekker gado gado.
Uurtje of 4 terug naar het hotel om siƫsta te houden en vervolgens om 18.30uur richting strand gelopen. Afgesproken bij Bennos. Susanne gaat ons verlaten. Morgenmiddag vliegt ze terug naar Duitsland en dus aan haar de keus waar ze wilde eten. Bennos dus.
Wel een gek idee, dat ik niet met de anderen mee terug ging naar Sindhu, maar in een taxi sprong en me naar Swastika Bungalows liet rijden.
Morgenochtend laatste bakkie espresso met Susanne bij Lucu en meteen afspraak maken in de salon voor een massage en kapper. Even verwenmiddagje ervan maken.
Overmorgen komen Willem, Angela en Lidy ook naar Bali en blijven hier een paar nachtjes. Maandag vertrekken we gezamenlijk naar Ambon. In Jakarta zijn de tickets inmiddels gekocht… dus we reizen volgens planning.
Heb er zin in!!!

Zo en nu ga ik proberen dit verhaal (dat ik in Word schrijf) op internet te zetten, samen met de foto. Susanne staat er niet op, die was gaan zwemmen.

Internet is hier –op mijn kamer- super traag, maar ik kan niet buiten gaan zitten nu. Het is al over elven en er zijn muskieten.

Groetjes,
Ans