Friday, July 23, 2010

Sanur, 23 juli 2010.

Hallo allemaal,

Vanochtend iets langer geslapen…. Om 7 uur opgestaan en het gebruikelijke kopje koffie gezet, douchen etc. etc. en om 9 uur aan het ontbijt.

Om kwart voor 10 de bemo genomen en naar Jalan Pantai Sindhu gereden. Meteen naar Luthu’s koffieshop gegaan. (Dus niet Lucu… was geintje…. Betekent in het behasa namelijk “Gek, raar…. “.
Mijn blog daar snel bijgewerkt, omdat ik gisteravond te traag internet had op de kamer. Prettig dat er bij Luthu’s WIFI is. Dus krantje gelezen op internet en natuurlijk beetje balen vanwege Paars Plus…. helaas gaat niet door. Ach ja, die Geert prijst zichzelf wel uit de markt als hij probeert te regeren…. Maakt vast zichzelf wel stuk….
De anderen kwamen om 10.30uur en afscheid genomen van Susanne. Met Carol meteen maar een afspraak gemaakt bij de kapper naast Luthu’s. Hoort trouwens bij elkaar.
Om 12.30uur zaten we in de salon en zijn we keurig geknipt. Ik in het hotel meteen wat rotzooi erin gesmeerd, omdat het anders op zo’n keurige schooljuf lijkt…. Haha.
Bij Ron wat films op de laptop gezet en gezellig geluncht op het balkon….. was alles wat er te eten viel opeten, omdat geen van ons zin had om iets te halen of om ergens te gaan zitten. Dus crackertjes met kaas en mandarijnen.
Om 16 uur weer op mijn eigen plek voor siƫsta en daarna gezorgd voor geld om hotel te betalen zondag. Daarna douchen, omkleden en richting strand en weer lekker gegeten met Ron en Carol.
Terug in het hotel meteen even gecheckt of het nog gelukt is om de kamer die we morgen erbij hebben voor de andere familieleden, of die in de buurt is van deze kamer. Besef nu eigenlijk dat ik niet weet of het gelukt is…. Was nl. een communicatie probleempje…… Kamer was weg…… Oeps…. Foutje…… Ze hebben erg hun best gedaan en het is gelukt. Schrok me rot. Maar ze waren zo lief en hebben echt hun uiterste best gedaan. Er is dus een kamer, maar ik weet niet precies welk nummer….
Morgen om 11 uur met Bagus richting Denpasar om Willem, Angela en Lidy op te halen. Ze komen om 12.05 uur aan op Bali.
Vandaag belde Rubin nog op… ze zaten vast in Jakarta…. Vertraging, dus wisten niet hoe laat ze op Bali zouden aankomen. Verder niets meer gehoord van ze.
Rubin had een ontsteking opgelopen, gestoken door een mug …. Is nu aan de antibiotica.
Waarschuwing dus: Niet vergeten die smerige pillen te slikken en goed te smeren met Deet als we op Ambon zijn.
Zo, en nu ga ik eens proberen om dit verhaal op internet te krijgen….. wederom erg traag, maar soms lukt het gelukkig wel.
Heb trouwens niet veel foto’s gemaakt nog. Plaats er een van Carol en ik bij de kapper.

Groetjes en sampai bertemu lagi!!
Ans x